مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-18سياسي

انقلاب اسلامی پشتیبان ملت فلسطین است


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر خود ناقض حقوق بشر غزه هستند، گفت: انقلاب اسلامی چون اتکا به خداوند متعال دارد از هیچ قدرتی واهمه ای ندارد، - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر خود ناقض حقوق بشر غزه هستند، گفت: انقلاب اسلامی چون اتکا به خداوند متعال دارد از هیچ قدرتی واهمه ای ندارد، بنابراین پشتیبان ملت فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرمی روز شنبه(27 آبان) در اجتماع بزرگ حمایت از مردم مظلوم غزه در میدان آزادی زاهدان، اظهار کرد: امروز مردم سیستان و بلوچستان برای همدردی با کودکان و زنان مظلوم فلسطین که در آماج حملات و سلاح های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند به میدان آمدند.

وی افزود: اسراییل سال ها تلاش کرد تا نسل آینده فلسطین، نسلی باشد که فلسطین و مقاومت را فراموش کنند؛ اما با اراده الهی این نسل قوی تر از نسل گذشته در میدان هست و رمز موفقیتشان اتصال به خداوند و وحدت است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسراییل را در هم شکستند و بیش از گذشته در میدان هستند و قطعاً آینده از آن اسلام است.

وی گفت: امروز امت اسلامی در معرض یک امتحان بزرگ است و آمریکا و انگلیس خبیث با تمام وجود از رژیم صهیونیستی که بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی پشتیبان ملت فلسطین است

انقلاب اسلامی پشتیبان ملت فلسطین است