مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-18بين الملل

چرا شکست 15 نوامبر اسراییل به اندازه 7 اکتبر مهم است؟


هر چند صهیونیست ها وانمود می کنند از هیچ چیز شرم نمی کنند و پیه همه بی حیثیتی ها را به تن مالیده اند، اما دقیقا می فهمند که چگونه در حال نابودی ته مانده آبروی خود هستند؛ - هر چند صهیونیست ها وانمود می کنند از هیچ چیز شرم نمی کنند و پیه همه بی حیثیتی ها را به تن مالیده اند، اما دقیقا می فهمند که چگونه در حال نابودی ته مانده آبروی خود هستند؛ حیثیت نایابی که ظرف 75 سال اشغالگری، اورژانسی ترین نیاز شان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ایمانی در یادداشتی تلگرامی نوشت: دقیقا یک ماه از بمباران بیمارستان المعمدانی در روز 26 مهر می گذرد؛ جنایت شرم آوری که 471 شهید و 315 مجروح بر جا گذاشت.

به همین دلیل، صهیونیست ها مسئولیت آن را گردن نگرفتند و به راکت کمانه کرده حماس نسبت دادند! صهیونیست ها یک ماه بعد، ننگ دیگری را مرتکب شدند که کارفرمای آمریکایی هم مسئولیتش را نمی پذیرد.

جان کربی، سخنگوی کمیته امنیت ملی کاخ سفید گفت: حمله به بیمارستان شفا با چراغ سبز ما انجام نشده است.

هر چند صهیونیست ها وانمود می کنند از هیچ چیز شرم نمی کنند و پیه همه بی حیثیتی ها را به تن مالیده اند، اما دقیقا می فهمند که چگونه در حال نابودی ته مانده آبروی خود هستند؛ حیثیت نایابی که ظرف 75 سال اشغالگری، اورژانسی ترین نیاز شان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شکست 15 نوامبر اسراییل به اندازه 7 اکتبر مهم است؟

چرا شکست 15 نوامبر اسراییل به اندازه 7 اکتبر مهم است؟