مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-29اجتماعي

ثبت 7819 مورد حیوان گزیدگی در استان همدان


این روزها نگهداری از حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه و انواع پرندگان در شهر همدان بسیار رواج یافته و در عبور و مرورهای روزانه با افرادی مواجه می شویم که حیواناتشان را با ماشین به گردش می برند و یا در پارک ها شاهد سک گردانی و گربه گردانی هستیم.

- ایسنا/همدان این روزها نگهداری از حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه و انواع پرندگان در شهر همدان بسیار رواج یافته و در عبور و مرورهای روزانه با افرادی مواجه می شویم که حیواناتشان را با ماشین به گردش می برند و یا در پارک ها شاهد سک گردانی و گربه گردانی هستیم.

این افراد حتی پا را فراتر گذاشته و در مراکز خرید هم با حیوانات خانگیشان ظاهر می شوند و همین امر موجب رعب و وحشت بسیاری از مردم به ویژه زنان و کودکان شده است.

از سوی دیگر چندسالیست با پدیده ای تحت عنوان سگ های ولگرد یا بدون صاحب مواجه هستیم که خطرات زیادی را هم همراه دارد، حتماً در خارج از شهر و جاده ها و خیابان ها با دسته سگ های ولگرد زیادی مواجه شده اید که شاید تا چند سال گذشته به این شدت دیده نمی شد، به اعتقاد کارشناسان بخشی از این مسأله به غذادهی دستی این حیوانات توسط انسان ها بر می گردد که موجب ازدیاد نسلشان شده است.

کارشناسان معتقدند که حیوانات غریزه ای دارند که وقتی احساس امنیت کنند و غذایشان هم فراهم باشد، بیشتر تولید مثل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 7819 مورد حیوان گزیدگی در استان همدان

ثبت 7819 مورد حیوان گزیدگی در استان همدان