مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-24سياسي

ششمین دوره جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی به منظور تقویت انگیزه ها، - ششمین دوره اعطای جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی همزمان با افتتاحیه هفتمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی دوشنبه 22 آبان 1402 در فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی به منظور تقویت انگیزه ها، تشویق و ترغیب پژوهشگران مسلمان اعم از ایرانی و غیر ایرانی برای نوآوری و نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی اسلامی و از همه مهم تر، الگوسازی در این عرصه، هر دو سال یک بار جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی را برگزار کرده و به برترین نوآوری ها و نظریه ها جایزه اعطا می کند.

جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی درصدد است تا عمده استعدادها و ظرفیت های ممتاز علمی را در این حوزه به سمت نوآوری و نظریه پردازی سوق دهد.

این جایزه ضمن تشویق پژوهشگران مسلمان به نوآوری و نظریه پردازی در قلمرو علوم انسانیِ اسلامی، فرصت مغتنمی را برای همکاری و هم افزایی علمی میان اندیشمندان مسلمان ایرانی و غیر ایرانی فراهم می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین دوره جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی برگزار می شود

ششمین دوره جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی برگزار می شود