مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-20سياسي

ماموریت مهم بسیج تحقق جهاد تبیین است


فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: آنچه امروز ماموریت مهم سازمان بسیج است علاوه بر حفظ آمادگی در عرصه های مختلف به ویژه آمادگی دفاعی و امنیتی بحث جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با دست اندرکاران گرامیداشت هفته بسیج در استان ضمن عرض تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب کبری(س) اظهارداشت: بسیج یک فرهنگ است و در دو جهت نا محدود است.

وی با اشاره به اینکه بسیج منوط به یک قشر و طیف خاصی نیست، گفت: بسیج یک تفکر و فرهنگ است که اشخاص، اقوام و اصناف در هر شغل و لباسی دارای این تفکر باشد یک بسیجی است، بسیج در نوع کار نیز محدودیت ندارد، یعنی یک مورد خاص تعریف شده ندارد اگر بخواهیم تعریفی برای آن بیان کنیم انجام وظیفه از هر نوعش است.

عوض کردن معادلات نظامی  نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بسیج در هرجا که وظیفه را شناخت راست قد می ایستد که یکی از وظایف گاهی مسائل نظامی است که ورود بسیج در جبهه های نظامی معادلات دنیا را عوض کرد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز نیز کسانی هستند که در جبهه های سیاسی علیه تعلیمات انبیاء آگاهانه یا نا آگاهانه می جنگند، خاطرنشان کرد: حتی مسلمان ها که بسیاری از سران کشورهای مسلمان بی خاصیتی که مجری دستورات صهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت مهم بسیج تحقق جهاد تبیین است

ماموریت مهم بسیج تحقق جهاد تبیین است