مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-06اقتصادي

توسعه شهرها نیازمند نظامی از فعالیت های اقتصادی است


دستیابی به رشد و توسعه ی پایدار از مباحث عمده ی کشورهای در حال توسعه بوده و توسعه ی شهرها نیازمند نظامی از فعالیت های اقتصادی است که با ایجاد شبکه های رفاه، - ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: دستیابی به رشد و توسعه ی پایدار از مباحث عمده ی کشورهای در حال توسعه بوده و توسعه ی شهرها نیازمند نظامی از فعالیت های اقتصادی است که با ایجاد شبکه های رفاه، سلامت و کیفیت زندگی سازگار باشد.

یعقوب هوشیار 15 آبان ماه در آیین افتتاح رویداد علمی همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز در تالار وحدت دانشگاه تبریز، گفت: تبریز به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده ی ابریشم همواره مورد توجه تجار، بازرگانان و جهانگردان قرار گرفته است.

به طوری که تاسیس ربع رشیدی، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان و منطقه در 750 سال پیش، نقش ویژه ای در شکل گیری مدیریت شهری آن زمان داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: تبریز به ‎ عنوان پنجمین شهر بزرگ دنیا در سال 590 میلادی، گوی سبقت را از شهرهای مهمی مانند پاریس ربوده بود و در حال حاضر آذربایجان شرقی با قرار گرفتن در مجاورت کشورهای ترکیه، عراق، جمهوری آذربایجان، گرجستان و سایر کشورهای بزرگ دنیا و داشتن زیرساخت های بزرگ حمل و نقل کالا و مناطق بزرگ اقتصادی و کارخانجات، پالایشگاه، پتروشیمی و شهرک های صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهرها نیازمند نظامی از فعالیت های اقتصادی است

توسعه شهرها نیازمند نظامی از فعالیت های اقتصادی است