مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-19سياسي

بهره برداری از 65 خانه محروم در هفته بسیج


فرمانده سپاه کربلا با اشاره به برنامه های هفته بسیج در مازندران گفت: در این هفته 65 خانه محروم و 20 پروژه راه روستایی که با تلاش مجموعه بسیج احداث و بهسازی شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج استان مازندران با آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: بسیج بزرگترین شبکه علمی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در کشور است که توانسته در تمام دوره های انقلاب اسلامی پای این انقلاب باشد در همه عرصه ها کمک کند.

  وی به این مجموعه عظیم در پیشرفت و آبادانی و دارا بودن ظرفیت های مختلف، اشاره کرد و افزود: امروز بسیج در دنیا به عنوان الگویی مطرح است و کشورها از این امر بهره می گیرند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه یک میلیون و 400 هزار بسیجی در مازندران حضور دارند، خاطرنشان کرد: 4 هزار و 500 پایگاه مقاومت در شهرها، روستاها و بخش ها وجود دارد و امروز اگر ما به مثابه ماهی باشیم بسیجیان به مانند آب هستند.

سردار مسلمی یادآور شد: حیات سپاه به واسطه بسیج است و بسیج امتحان خود را در دوره های مختلف از اوایل انقلاب، دفاع مقدس، دوره سازندگی و فتنه ها به خوبی پس داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 65 خانه محروم در هفته بسیج

بهره برداری از 65 خانه محروم در هفته بسیج