مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:122023-11-04پزشكي

مصرف خودسرانه ویتامین ها چه عوارضی دارد؟


برخی افراد داروی خاصی مصرف می کنند و استفاده برخی از ویتامین ها هم زمان با داروها می تواند عوارضی را برای فرد به همراه داشته باشد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دکترای حرفه ای پزشکی گفت: برخی افراد داروی خاصی مصرف می کنند و استفاده برخی از ویتامین ها هم زمان با داروها می تواند عوارضی را برای فرد به همراه داشته باشد.

علی اکبر نادری در گفت وگو با ایسنا در خصوص مضرات مصرف بیش از اندازه ویتامین ها، اظهار کرد: مصرف خودسرانه ویتامین ها ممکن است نتیجه ای مثبتی در بدن نداشته باشد و عوارضی را برای افراد ایجاد کند.

وی افزود: برخی افراد داروی خاصی مصرف می کنند و استفاده برخی از ویتامین ها هم زمان با داروها می تواند عوارضی را برای فرد به همراه داشته باشد.

این دکترای حرفه ای پزشکی گفت: بسیاری از افراد انواع ویتامین B را به اندازه کافی از طریق رژیم غذایی خود دریافت می کنند، اما برخی افراد در معرض خطر کمبودهای خاص هستند که باید از مکمل های نوروبیون مثل آمپول نوروبیون یا قرص آن استفاده کنند که ضرورت دارد این کار با توصیه پزشک انجام شود.

وی در ادامه افزود: آمپول نروبیون برای افرادی توصیه می شود که بدن آن ها واقعاً به این گروه ویتامین نیاز داشته باشد و تهیه خودسرانه این آمپول از داروخانه ها و تزریق آن می تواند عوارض مرگباری را برای فرد به همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف خودسرانه ویتامین ها چه عوارضی دارد؟

مصرف خودسرانه ویتامین ها چه عوارضی دارد؟