مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-12سياسي

اهدای جایزه یک میلیارد تومانی به بهترین معلم مسلمان جهان


دبیر شورای سیاستگذاری «جایزه معلم» گفت: جایزه معلم به معلمی که در زمینه تعلیم و تربیت فعالیت کرده و در این زمینه دغدغه مند، دارای ابداع و نوآوری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نشست خبری اولین دوره بین المللی جایزه معلم با حضور علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش تهران، محمد آزین دبیر شورای سیاستگذاری جایزه معلم ، سحر اسماعیلی عضو شورای سیاستگذاری جایزه معلم ، ژما جواهری پور دبیر کمیته داوری جایزه معلم با هدف معرفی و تکریم معلمان و مربیان دارای دستاوردهای شاخص برگزار شد.

  سعید یغموری دبیر نشست خبری جایزه معلم در خصوص این جایزه گفت: جایزه معلم یک جایزه عام المنفعه و مردمی است که قرار است به صورت سالانه به یک یا چندمعلم اهدا شود.

در ادامه سحر اسماعیلی عضو شورای سیاستگذاری جایزه معلم گفت: هدف از اهدای این جایزه رساندن معلم به شأن و جایگاه اصلی خودش در جامعه است زیرا هیچ سعادتی حاصل نمی شود مگر با تعلیم و تربیت که این امر توسط معلم صورت می گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: امیدوارم با اقداماتی  که در کنار اهدای این جایزه انجام می شود، شأن تعلیم و تربیت را بالا ببریم.

وی در خصوص اهدای جایزه معلم بیان کرد: جایزه معلم به  تمامی افرادی که در زمینه تعلیم و تربیت فعالیت کرده و در این زمینه دغدغه مند و دارای ابداع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه یک میلیارد تومانی به بهترین معلم مسلمان جهان

اهدای جایزه یک میلیارد تومانی به بهترین معلم مسلمان جهان