مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-29حوادث

کشف سلاح و مهمات به همراه پرندگان شکار شده در شهرستان پاسارگاد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد از کشف یک قبضه اسلحه دو لول ساچمه زنی مجاز و 34 عدد فشنگ و لاشه دو قطعه کبک وحشی شکار شده توسط یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد از کشف یک قبضه اسلحه دو لول ساچمه زنی مجاز و 34 عدد فشنگ و لاشه دو قطعه کبک وحشی شکار شده توسط یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد امروز، 7 آبان ماه با تشریح اقدامات برای معرفی متخلفین به دستگاه قضایی خواستار برخورد قاطع و بدون اغماض با شکارچیان متخلف در این شهرستان شد.

رسول کرمی به برخی خطرات وجود سلاح در دست شکارچیان متخلف پرداخت و اضافه کرد: وجود اسلحه شکاری غیر مجاز به معضل بزرگی برای حیات وحش تبدیل شده است.

بدیهی است وقتی کسی اسلحه شکاری خریداری می کند و مجوز نگهداری دریافت می کند، انتظار دارد با دریافت پروانه شکار از سازمان حفاظت محیط زیست به طبیعت رفته و حیوانات را شکار کند، در غیر این صورت دور از انتظار نیست که به صورت غیرمجاز به این کار مبادرت کند.

وی ادامه داد: گذشته از قبح ذاتی عمل شکار و ناپسند بودن آن نزد اذهان عمومی، به دلیل حرام بودن امر شکار از سر تفریح به فتوای صریح مراجع عظام، ضروری است به دنبال یک راهکار اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سلاح و مهمات به همراه پرندگان شکار شده در شهرستان پاسارگاد

کشف سلاح و مهمات به همراه پرندگان شکار شده در شهرستان پاسارگاد