مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-14سياسي

آخرین وضعیت ادغام دانشگاه پیام نور از زبان نماینده مجلس


موضوع ادغام واحدهای دانشگاه پیام نور که چند ماه پیش سر و صدای زیادی به پا کرده بود، در مجلس شورای اسلامی نیز مورد بحث قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، چند ماه پیش محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از واگذاری برخی واحدهای کم کار دانشگاه پیام نور در برخی شهرها به فنی و حرفه ای خبر داده و گفته بود: در شهری که دانشجوی پیام نور زیاد نداریم یا خیلی استقبال نمی شود، با مسؤولان شهر و استان هماهنگ شده و برنامه ریزی کرده ایم تا ساختمان و امکانات دانشگاه پیام نور را در اختیار دانشگاه فنی و حرفه ای قرار دهند تا به آموزشکده فنی و حرفه ای تبدیل شود، یا در برخی استان ها که دانشگاه های دولتی به فضای آموزشی نیاز دارند از فضای واحدهای پیام نور استفاده شود.

این موضوع به اندازه ای با حاشیه همراه شد که تعدادی از اساتید دانشگاه پیام نور در اعتراض به ادغام این دانشگاه با دانشگاه های دیگر در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تجمع کردند.

موضوع به مجلس هم کشیده شد و پس از مدتی نمایندگان مجلس اعلام کردند: با پیگیری انجام شده مصوبه کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس در خصوص ادغام دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاه های کشور این موضوع از دستور کار مجلس خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ادغام دانشگاه پیام نور از زبان نماینده مجلس

آخرین وضعیت ادغام دانشگاه پیام نور از زبان نماینده مجلس