مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-29اجتماعي

655 کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب خوزستان لایروبی شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در شهرهای استان و عبور از فصل بارندگی خبر داد و گفت: 655 کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب استان به منظور آمادگی در برابر بارش ها لایروبی شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در شهرهای استان و عبور از فصل بارندگی خبر داد و گفت: 655 کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب استان به منظور آمادگی در برابر بارش ها لایروبی شده است.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر آغاز بارندگی ها در سطح استان اظهار کرد: با اعمال مراقبت های بهره برداری در تمام تاسیسات فاضلاب 19 شهر استان، این شرکت با تمام ظرفیت در زمان بارش ها پای کار است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دفع روان آب های سطحی در حیطه وظایف شهرداری است، افزود: شرکت آب و فاضلاب برابر وظایف ذاتی و بر اساس ظرفیت ایجاد شده نسبت به لایروبی و شستشوی تمام خطوط شبکه اصلی و فرعی فاضلاب، اورهال تابلوهای برق، نصب دریچه های منهول فاضلاب، آماده سازی ایستگاه های پمپاژ، سرویس دیزل ژنراتورها و اورهال الکتروپمپ های لجن کش در تاسیسات 19 شهر استان اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

655 کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب خوزستان لایروبی شد

655 کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب خوزستان لایروبی شد