مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-01سياسي

مصوبه کمیسیون تلفیق برای ممانعت از گرانی بلیط قطار


در برنامه هفتم توسعه پیش بینی کرده ایم که قیمت بلیط حمل و نقل ریلی مسافر افزایش نداشته باشد اما به جهت حمایت از شرکت راه آهن و شرکت های خدمات رسان دولت منابع جبران زیان آنها را در بودجه سنواتی پیش بینی کند.

- به گزارشگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجتبی یوسفی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، در تشریح مصوبات مواد ارجاعی برنامه هفتم توسعه به کمیسیون تلفیق، گفت: در بررسی ماده 56 برنامه هفتم توسعه که به حوزه ترانزیت، حمل و نقل، توسعه حمل و نقل ها و لزوم توسعه حمل و نقل ریلی در حوزه بار و مسافر اختصاص دارد مصوباتی را داشتیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه کریدورها یکی از موضوعات بسیار جدی است که تا کنون مغفول واقع شده، ادامه داد: در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه به جهت توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی اجازه داده شد پس از تامین نیازها از تولیدات داخل کسری موجود با واردات لوکوموتیو با عمر 15 سال تامین شود.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با تاکید بر اینکه حمل و نقل ریلی مسافر یکی از دغدغه های مردم است ، عنوان کرد: در برنامه هفتم توسعه پیش بینی کرده ایم که قیمت بلیط حمل و نقل ریلی مسافر افزایش نداشته باشد اما به جهت حمایت از شرکت راه آهن و شرکت های خدمات رسان دولت منابع جبران زیان آنها را در بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کمیسیون تلفیق برای ممانعت از گرانی بلیط قطار

مصوبه کمیسیون تلفیق برای ممانعت از گرانی بلیط قطار