مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-23ورزشي

هالند بی رقیب به دنبال کفش طلای لیگ برتر


ارلینگ هالند در این فصل در غیاب هری کین به دنبال رسیدن به دومین کفش طلایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بی ساکر، لیگ برتر بار دیگر در تابستان پرهزینه ترین لیگ بود و بازیکنانی مانند راسموس هویلوند و کریستوفر انکونکو راهی لیگ برتر شدند و البته مهم ترین اتفاقا رفتن هری کین به بایرن مونیخ بود.

مهاجم 30ساله که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس شده است تا 30 ژوئن 2027 با بایرن مونیخ، رکورددار قهرمانی در بوندسلیگا، به توافق رسید و پیراهن شماره 9 باشگاه مونیخ را بر تن کرد.

درست است که هری کین از لیگ برتر رفته است ولی هنوز مهاجمان قابل زیادی در این لیگ هستند که می توانند ارلینگ هالند را به چالش بکشند.

سون هیونگ مین از تاتنهام در کنار محمد صلاح مدعی کسب کفش طلا هستند.

مارکوس رشفورد، الکساندر ایسک، کالوم ویلسون، اولی واتکینز (آستون ویلا)، ایوان تونی (برنتفورد) و گابریل ژسوس (آرسنال) نیز چهره های بزرگ دیگری در لیگ برتر انگلیس هستند.

ارلینگ هالند با زدن 36 گل، تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین گل را در یک فصل به ثمر رساند و از اسطوره های چون اندی کول و آلن شیرر پیشی گرفت.

اگر چه میانگین گلزنی او در لیگ قهرمانان هنوز بالاتر از گل به ازای هر بازی است (35 گل در 32 بازی) ولی مهاجم منچسترسیتی در حال حاضر در بدترین روند خود در اروپا قرار دارد و خوش شانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هالند بی رقیب به دنبال کفش طلای لیگ برتر

هالند بی رقیب به دنبال کفش طلای لیگ برتر