مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-10سياسي

حضور وزرا در استان ها موجب سرعت بخشی به پروژه ها می شود


یکی از کارهای ارزشمند وزرا حضور و بازدید میدانی از استان هاست که این مساله موجب می شود مشکلات به خوبی احصا و سرعت بخشی به پروژه ها انجام شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از کارهای ارزشمند وزرا حضور و بازدید میدانی از استان هاست که این مساله موجب می شود مشکلات به خوبی احصا و سرعت بخشی به پروژه ها انجام شود.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری 18 آبان ماه به همراه وزیر کشور در بازدید از سد باباحیدر در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکی از کارهای ارزشمند وزرا حضور و بازدید میدانی از استان هاست که این مساله موجب می شود مشکلات به خوبی احصا و سرعت بخشی به پروژه ها انجام شود، البته موانعی که در پروژه ها وجود دارد قطعا با حضور وزرا برطرف و اعتبارات خوبی تزریق می شود.

وی افزود: در این سفر موانع و مشکلات مطرح و وزیر کشور قول داد که پیگیری ها انجام و همچون گذشته کمک ها لحاظ شود.

حیدری با اشاره به کوتاه تر شدن زمان بندی پروژه ها، گفت: طی شش ماه فعالیت، سرعت خوبی از پروژه سد باباحیدر مشاهده شده که تا پایان آبان ماه آبگیری سد انجام خواهد شد.

در ادامه فردوس کریمی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مطالعات اولیه سد باباحیدر در سال 83 آغاز شد، گفت: عملیات اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور وزرا در استان ها موجب سرعت بخشی به پروژه ها می شود

حضور وزرا در استان ها موجب سرعت بخشی به پروژه ها می شود