مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-07اقتصادي

خادمیاران رضوی در آران و بیدگل بیش از 5 و نیم میلیارد ریال به محرومان کمک کردند


دبیر کانون های خدمت رضوی در آران و بیدگل گفت: خادمیاران و یاوران کانون ها و خیران با کمک های نقدی و غیرنقدی بیش از پنج و نیم میلیارد ریالی طلیعه پاییز هزار رنگ را برای نیازمندان رنگ همدلی و مهربانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس آذرباد، دبیر کانون های خدمت رضوی در آران و بیدگل با اشاره به اینکه کانون های خدمت رضوی در آران و بیدگل در مِهر و نخستین ماه از فصل پاییز پنج میلیارد و 513 میلیون و 959 هزار ریال برای مددجویان هزینه کردند گفت: سه میلیارد و 675 میلیون ریال کمک نقدی خیران، یک میلیارد و 658 میلیون ریال مساعدت مالی خادمیاران و 178 میلیون و 800 هزار ریال آن هزینه غیر نقدی بوده است.

وی شاخص ترین فعالیت خادمیاران آران و بیدگلی در مهرماه را جمع آوری، بسته بندی و ارسال بیش از پنج هزار دست انواع لباس مستعمل برای مناطق محروم اندیکا دانست و گفت: ویزیت رایگان 30 نفر از بانوان با برنامه ریزی کانون معین الضعفا، اعزام دو سالمند به عنوان زائر اولی و پرداخت کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای چهار دختر دانش آموز از دیگر اقدامات مهم خادمیاران شهرستان در مهرماه بود.

دبیر کانون های خدمت رضوی در آران و بیدگل تصریح کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی برای انجام 10 نوع مصداق در عرصه های عمومی شامل اجرای برنامه های گروهی کانون محله ای، پرداخت وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمیاران رضوی در آران و بیدگل بیش از 5 و نیم میلیارد ریال به محرومان کمک کردند

خادمیاران رضوی در آران و بیدگل بیش از 5 و نیم میلیارد ریال به محرومان کمک کردند