مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-06اقتصادي

نهایی شدن تقاضای 159 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمود رضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: فقط در کلانشهر شیراز به رقم تامین زمین برای برخی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، - مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: از مجموع 460 هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان، تقاضای 159 هزار نفر به تایید نهایی رسیده که از این بابت استان فارس در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمود رضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: فقط در کلانشهر شیراز به رقم تامین زمین برای برخی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، هنوز با کمبود و کسری زمین مواجه هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل های وزارت راه و شهرسازی، تامین زمین در کلان شهر ها باید در شهر های جدید صورت پذیرد که در خصوص شهر شیراز به دلیل محدودیت های موجود در شهر جدید صدرا، زمین مورد نیاز برای اجرای حدود 15 هزار واحد در شهر شیراز تامین شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: هم اینک نیز عملیات اجرایی واحد های طرح نهضت ملی مسکن در اکثر زمین های تامین شده در کلانشهر شیراز آغاز شده و در حال اجرا است.

طالبان، تعداد واحد های طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت در شهر جدید صدرا را 18 هزار واحد دانست و گفت: با این وجود همچنان نیازمند تامین زمین برای متقاضیان شهر شیراز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن تقاضای 159 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان فارس

نهایی شدن تقاضای 159 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان فارس