مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-15سياسي

برنامه های نهاد کتابخانه های چهارمحال و بختیاری در خصوص تولید محتوای فرهنگی


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری در خصوص تولید محتوای فرهنگی در حوزه کتاب، گفت: طرح هایی از جمله کتاب صوتی، پادکست صوتی و ویدیوکست با همکاری مؤسسات مردم نهاد در حال برنامه ریزی هستند که به زودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری در خصوص تولید محتوای فرهنگی در حوزه کتاب، گفت: طرح هایی از جمله کتاب صوتی، پادکست صوتی و ویدیوکست با همکاری مؤسسات مردم نهاد در حال برنامه ریزی هستند که به زودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

احمد فرهادی 24 آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: کتابخانه ها یک مکان امن فرهنگی بوده که با بهبود سطح زندگی مردم، تقویت مشارکت مردمی، تشویق مردم به کتابخوانی، یادگیری مادام المعمر مطالب مفید در زندگی، تقویت هویت اجتماعی، جمع آوری و توزیع اطلاعات و.

در جامعه اثرگذار هستند.

وی با تاکید بر اینکه تمام نسل های جامعه با هویت کتابخانه ها آمیخته شده اند، افزود: برنامه های مختلف از جمله نمایشگاه سی ویکمین هفته کتاب از 23 آبان ماه لغایت 30 آبان ماه سال جاری با دعوت از عموم مردم برای بازدید در سطح استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های نهاد کتابخانه های چهارمحال و بختیاری در خصوص تولید محتوای فرهنگی

برنامه های نهاد کتابخانه های چهارمحال و بختیاری در خصوص تولید محتوای فرهنگی