مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-12سياسي

تعیین 28 شعبه اخذ رأی انتخابات در گرمه


28 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در شهرستان گرمه تعیین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه،  عبدالحسین قاضوی فرماندار گرمه عصر امروز در جلسه تعیین شعب ثبت نام و اخذ رأی انتخابات شهرستان گرمه در محل فرمانداری گرمه اظهار کرد: با توجه به آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی برابر با ماده 54 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بلافاصله پس از انتخاب معتمدان اصلی و علی البدل و تشکیل هیات اجرایی، هیات اجرایی حوزه های فرعی موظف اند در اجرای ماده 36 قانون به منظور تعیین شعب ثبت نام و اخذ رأی تشکیل جلسه داده و مراتب را صورتجلسه کرده و بوسیله فرماندار حوزه انتخابیه اعلام شود.

وی با تاکید به منویات مقام معظم رهبری در شاخص های برگزاری انتخابات گفت: امنیت، سلامت و مشارکت و رقابت، مجریان و برگزارکنندگان انتخابات بسیار مهم است و انتخابات باید با رعایت بی طرفی و امانتداری برگزار شود.

فرماندار گرمه بر لزوم قانون مداری، اصل بی طرفی تاکید کرد و افزود: دقت نظر در انتخاب محل و تعیین شعب اخذ رأی باید به منظور تسهیل رأی گیری برای عموم باشد.

وی با بیان اینکه جلب رضایتمندی مردم در هر شرایطی دارای اهمیت است یاد آور شد: تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی علاوه بر همکاری با ستاد انتخابات شهرستان باید به وظایف ذاتی شان نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 28 شعبه اخذ رأی انتخابات در گرمه

تعیین 28 شعبه اخذ رأی انتخابات در گرمه