مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-19ورزشي

تجلیل از 7 مدیر دستگاه اجرایی فعال در حوزه پدافند غیرعامل


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: خودمراقبتی و خودحفاظتی اهمیت مهمی در اجرای برنامه های پدافند غیر عامل دارد.

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: خودمراقبتی و خودحفاظتی اهمیت مهمی در اجرای برنامه های پدافند غیر عامل دارد.

محمدسبحان حسنی امروز یکشنبه 28 آبان در نشست تجلیل از فعالان هفته پدافند غیرعامل، ضمن تقدیر از مدیران دستگاه های اجرایی که در نکوداشت هفته پدافند غیرعامل حضوری فعال داشتند، اظهار کرد: بحث پدافند بحث بسیار مهم و حائز اهمیت است که در گذشته کمتر به آن اهمیت داده می شد چون ایجاد زیرساخت های حوزه پدافند بسیار سخت و هزینه بر است.

وی در ادامه با تاکید بر این مطلب که خودمراقبتی و خودحفاظتی اهمیت مهمی در اجرای برنامه های پدافند غیر عامل دارد، افزود: همه دستگاه های اجرایی با تعهد سازمانی نسبت برنامه های مصون سازی در حوزه ماموریت خود را اجرا کرده اند.

سعیدرضا کریمیان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام نیز در این نشست با قدردانی از همه دستگاه های اجرایی که در حوزه پدافند غیرعامل اهتمام داشتند، گفت: در هفته پدافند322 برنامه در قالب مانور و رزمایش ها برگزار شد.

وی افزود: از مدیران 7 دستگاه اجرایی آموزش و پرورش استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، شرکت توزیع گاز استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 7 مدیر دستگاه اجرایی فعال در حوزه پدافند غیرعامل

تجلیل از 7 مدیر دستگاه اجرایی فعال در حوزه پدافند غیرعامل