مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-12اقتصادي

بهترین راه تحقق اهداف طرح کاشت یک میلیارد نهال چیست؟


یک فعال در حوزه جنگل های هیرکانی گفت: یکی از بهترین، کم هزینه ترین و در عین حال پایدارترین راه و روش در دسترسی به اهداف طرح کاشت یک میلیارد نهال، - ایسنا/گیلان یک فعال در حوزه جنگل های هیرکانی گفت: یکی از بهترین، کم هزینه ترین و در عین حال پایدارترین راه و روش در دسترسی به اهداف طرح کاشت یک میلیارد نهال، پیوست اجتماعی آن است.

فرشید کریمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تغییرات اقلیمی و گرمای ناشی از آن که در پی استفاده از سوخت های فسیلی همچنین جنگل زدایی هایی که در طی دهه های گذشته رقم خورده، اظهار کرد: این عوامل موجب شده بسیاری از کشورها در سطح ملی و بین المللی در جهت آثار و تبعات ناشی از تغییر اقلیم و مقابله با تغییرات مخرب به کاهش مصرف سوخت های فسیلی همچنین اقتصاد بدون کربن یا حداقل کم کربن روی آورند.

کریمی تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه تأثیرات قابل توجه جنگل زدایی در وقوع گرمای جهانی و به طبع آن اهمیت قابل توجه پوشش گیاهی در تعدیل و ترسیب کربن، امروزه جنگل زایی و توسعه جنگل ها با کاشت درخت در ابعاد گسترده یکی از اولویت ها و به نوعی جزو تعهدهای بین المللی کشورها در جهت کاهش کربن محسوب می شود.

این فعال حوزه جنگل های هیرکانی تاکید کرد: از این رو با توجه به رتبه هفتم ایران در تولید و انتشار کربن در سطح جهانی، توجه به سیاست گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راه تحقق اهداف طرح کاشت یک میلیارد نهال چیست؟

بهترین راه تحقق اهداف طرح کاشت یک میلیارد نهال چیست؟