مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-01سياسي

تاکید استفاده از ظرفیت های مردمی در صلح و سازش، در برنامه هفتم توسعه


رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: نقش سران طوایف در زمینه تحقق صلح و امنیت اجتماعی در جامعه مؤثر بوده و این کار خداپسندانه تاثیرات اجتماعی والایی در جامعه دارد.

- ایسنا/کرمان رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: نقش سران طوایف در زمینه تحقق صلح و امنیت اجتماعی در جامعه مؤثر بوده و این کار خداپسندانه تاثیرات اجتماعی والایی در جامعه دارد.

حجت الاسلام هادی صادقی صبح امروز 10 آبان ماه در سفر هیات قضایی به استان کرمان و در جمع سران طوایف و اعضای شورای تامین شهرستان کهنوج با اشاره به سیاست های قوه قضاییه در برنامه هفتم توسعه کشور، اظهار کرد: یکی از سیاست های قوه قضاییه استفاده از ظرفیت های مردمی برای صلح یاری، سازش و حل اختلافات در جامعه بود که در برنامه هفتم توسعه به درستی این موضوع دیده شده است.

وی مسیر صلح و سازش را ارزشمند دانست و افزود: هیچ کاری به اندازه صلح و آشتی دادن انسان ها در پیشگاه خداوند متعال والا و باارزش نیست.

صادقی، نقش سران طوایف را در زمینه تحقق صلح و امنیت اجتماعی در جامعه موثر دانست و خطاب به آنها گفت: شما آبروی تان را صرف کارهای خداپسندانه کرده اید که اجر اخروی و دنیوی را به دنبال دارد.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه همچنین نقش مهم مردم را در رفع مشکلات جامعه تأثیرگذار دانست و اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استفاده از ظرفیت های مردمی در صلح و سازش، در برنامه هفتم توسعه

تاکید استفاده از ظرفیت های مردمی در صلح و سازش، در برنامه هفتم توسعه