مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:212023-11-18سياسي

توزیع 100 هزار سری جهیزیه در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز در مراسم توزیع  800 سری جهیزیه تهیه شده توسط بسیجیان و خیرین در بین زوج های جوان در محل لشکر قدس گیلان با بیان اینکه ارتباط قلبی خوبی میان مردم و بسیج شکل گرفته است، اظهار کرد: بسیج از بطن مردم بوده و ارتباط قلبی بسیار خوبی میان سپاه و مردم در طول 44 سال گذشته شکل گرفته و این روند ادامه دار است.

  وی با اشاره به تعامل سپاه با تمامی نهادهای کشور و فعال در حوزه محرومیت زدایی گفت: در طول 44 سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه محرومیت زدایی انجام شده که در آن تمامی مردم، خیرین، گروه های جهادی وزارت خانه های مختلف نقش داشتد و توزیع 800 سری جهیزیه در گیلان هم همین شکل بوده است.

  دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توزیع 800 سری جهیزیه در بین زوج های جوان گیلانی، بیان کرد: استارت این کار دینی و اخلاقی در حرم مطهر امام رضا (ع) زده شده و این کار الهی در سطح کشور ادامه دار است و امروز بخشی از آن در گیلان و در بین زوج های جوان توزیع می شود.

  حزنی، از توزیع 100 هزار سری جهیزیه در سطح کشور خبر داد و افزود: جهیزیه های توزیع شده در بین زوج های جوان توسط کمیته امداد، بهزیستی، بسیج، گروه های جهادی و سپاه تهیه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 هزار سری جهیزیه در کشور

توزیع 100 هزار سری جهیزیه در کشور