مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-17فرهنگي

وظیفه ما یادآوری حماسه مردم اصفهان از زبان هنر است


تهیه و توزیع کارت پستال و اجرای سه تئاتر خیابانی تا پایان آبان ماه و با موضوع گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان، ازجمله برنامه هایی است که از سوی اداره هنری شهرداری اصفهان برای گرامیداشت واقعه 25 آبان در نظر گرفته است.

- ایسنا/اصفهان تهیه و توزیع کارت پستال و اجرای سه تئاتر خیابانی تا پایان آبان ماه و با موضوع گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان، ازجمله برنامه هایی است که از سوی اداره هنری شهرداری اصفهان برای گرامیداشت واقعه 25 آبان در نظر گرفته است.

علی عطریان، ضمن اشاره به واقعه 25 آبان ماه، بیان کرد: در اداره هنری و در واحد تخصصی هنرهای نمایشی، 3 تئاتر خیابانی آماده اجرا برای 25 آبان ماه تدارک دیده شده است که هر یک از آن ها داستان و محتوای متفاوتی دارند.

خیابان های سرتاسر اصفهان و مناطق 15 گانه میزبان این تئاترها هستند.

او افزود: این تئاترها محدود به 25 آبان ماه نیست و در ایام کنداکتور برنامه های 25 آبان اجرا خواهند شد که بازه ای از 24 تا آخرین روز آبان است؛ ضمن اینکه این آثار به درخواست اداره روابط فرهنگی مناطق و در محل های درنظرگرفته شده اجرا خواهد شد که مسلما یکی از آن ها گلستان شهدا است.

رییس اداره هنری شهرداری اصفهان اظهار کرد: تئاترهای خیابانیِ در نظر گرفته شده، هرکدام گوشه ای از واقعه 25 آبان را به تصویر می کشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه ما یادآوری حماسه مردم اصفهان از زبان هنر است

وظیفه ما یادآوری حماسه مردم اصفهان از زبان هنر است