مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:212023-11-03سياسي

رییس جمهور: تردیدی نداریم فلسطین پیروز این تقابل خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، آیت الله رییسی در دیدار مردم شهرستان بانه که هم اکنون در حال برگزاری است، اظهار کرد: خرسند هستیم که امروز در جمع مردم عزیز شهرستان بانه هستم و به شهدای عالیقدر این شهرستان درود می فرستم، برای جانبازان و ایثارگران از خداوند متعال طلب عافیت دارم.

رییس جمهور افزود: ایستادگی مردم منطقه کردستان و شهرهای این استان مرزبانان وفادار که در دوران جنگ تحمیلی حقیقتا مرزبانی کردند و دفاع کردند و شهدای بسیاری را تقدیم کردند باید همواره زحمات و ایستادگی مردم این سامان مورد تقدیر قرار گیرد.

وی افزود: جریان حق و باطل در طول تاریخ وجود داشته است، جریانی که به دنبال حق گرایی و عدالت خواهی و به دنبال مقابله با فساد، کجی ها و زشتی هاست و جریانی که به دنبال ایجاد فساد و انحراف است.

رییسی تصریح کرد: آنچه در پیروزی انقلاب اسلامی دیدیم آن بود که مردم در جبهه حق خواهی و عدالت خواهی بودند و جریان فساد به دنبال زیادخواهی، فساد و استکبار و خودخواهی و بت پرستی بود.

وی عنوان کرد: آنچه در کشور دیدیدم ثمره دوران های قاجاری و پهلوی اشاعه فساد و از بین بردن آزادی مردم و هویت مردم عزیز بود به دنبال ایجاد سلطه غربی و آمریکایی ها در این کشور بودند ارزش یک سرباز انگلیسی و آمریکایی از یک صاحب منصب نظامی ما بیشتر و بالاتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: تردیدی نداریم فلسطین پیروز این تقابل خواهد بود

رییس جمهور: تردیدی نداریم فلسطین پیروز این تقابل خواهد بود