مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 06:252023-11-14سياسي

اسرار سر به مهر علامه های آذربایجان


  روز گذشته و امروز به عبارت دیگر روزهای 24 و 25 آبان ماه به ترتیب سالروز درگذشت دو تن علمای بزرگ این خطه، یعنی نویسنده تفسیرالمیزان، علامه طباطبایی(ره) و علامه محمد تقی جعفری فیلسوف، فقیه، متفکر، عارف وحکیم برجسته معاصر است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، خطه آذربایجان و در راس آنها تبریز، شهر اولین ها به خاطر وجود علمای بزرگی چون علامه طباطبایی(صاحب تفسیرالمیزان)، علامه امینی(صاحب الغدیر) و علامه جعفری( فیلسوف شرق)، به شهر علامه ها مشهور است.

عبارت دیگر روزهای 24 و 25 آبان ماه به ترتیب سالروز درگذشت دو تن علمای بزرگ این خطه، یعنی نویسنده تفسیرالمیزان، علامه طباطبایی(ره) و علامه محمد تقی جعفری فیلسوف، فقیه، متفکر، عارف وحکیم برجسته معاصر است.

از این رو، با توجه به رسالت خطیر حرفه ای که اصحاب رسانه در قبال جامعه دارند، سالگرد رحلت این دو عالم بزرگ آذربایجان را بهانه کردیم، تا اینکه هم به رسالت و وظایف حرفه ای و اخلاقی خویش در این راستا عمل کرده باشیم، و همچنین در تحلیلی به گوشه هایی از زندگی علمی و سلوک عملی علامه جعفری( فیلسوف شرق) و علامه طباطبایی(ره) نظری انداخته باشیم.

  *معنای زندگی از چشم علامه های آذربایجان از سوی دیگر، درباره این علمای بزرگ درس اخلاق، مفسر، فلیسوف، متکلم، فقیه، عارف، شرق شناس و اسلام شناس بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسرار سر به مهر علامه های آذربایجان

اسرار سر به مهر علامه های آذربایجان