مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-13بين الملل

تظاهرات گسترده سیاستمداران فرانسوی در حمایت از یهودیان


در بحبوحه افزایش حمایت های غرب از حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان، فرانسوی های حامی این رژیم به تظاهرات علیه «یهودستیزی» در فرانسه پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی برگزاری تظاهرات گسترده روز یکشنبه حامیان رژیم صهیونیستی، برخی از سیاستمداران فرانسوی نیز به این تظاهرات پیوسته و در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی یهودستیزی در فرانسه را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره بیش از 180 هزار نفر در سراسر فرانسه از جمله ده ها هزار نفر در پاریس برای محکوم کردن آنچه افزایش یهود ستیزی در فرانسه خواندند، تظاهرات کردند.

وزیر کشور فرانسه در جریان برگزاری این تظاهرات عنوان کرد که از زمان آغاز جنگ در تاریخ 7 اکتبر، بیش از 1 هزار و 247 مورد اقدامات ضد یهودی از سوی حامیان فلسطین در فرانسه صورت گرفته است که تقریبا سه برابر کل سال 2022 است.

بسیاری از سیاستمداران برجسته فرانسوی نیز که در جریان جنگ غزه حمایت خود از اقدامات رژیم صهیونیستی در این جنگ را ادامه داده اند هم در این مراسم شرکت کردند.

الیزابت بورن نخست وزیر فرانسه، نیکولا سارکوزی و فرانسوا اولاند روسای جمهور سابق فرانسه به همراه چند تن از نمایندگان حزب چپ، محافظه کاران  و میانه روهای حزب امانوئل ماکرون رییس جمهور فعلی فرانسه در این راهپیمایی که در میان تدابیر شدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات گسترده سیاستمداران فرانسوی در حمایت از یهودیان

تظاهرات گسترده سیاستمداران فرانسوی در حمایت از یهودیان