مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-20سياسي

از ظرفیت آرامستان دارالسلام در جهت اهداف فرهنگی استفاده شود


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیشینه و ظرفیت آرامستان های دارالسلام و دارالرحمه گفت: با بهترین شیوه از آن در جهت اهداف فرهنگی اسلامی استفاده شود.

- ایسنا/فارس نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیشینه و ظرفیت آرامستان های دارالسلام و دارالرحمه گفت: با بهترین شیوه از آن در جهت اهداف فرهنگی اسلامی استفاده شود.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب امروز، 29 آبان در دیدار با رییس سازمان مدیریت آرامستان ها و مشاور شهردار شیراز در امور آرامستان ها با تأکید بر لزوم اهمیت خدمت رسانی به مردم در آرامستان ها، اظهار کرد: زیارت اهل قبور راز و رمزهایی را برای ما یادآور و موجبات آرامش خاطر و اطمینان قلبی می شود که در دین مبین اسلام به اهمیت زیارت اهل قبور تأکیدات فراوان شده است، پس خدمت رسانی به آرامستان ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم حفظ حرمت اموات مؤمنین بیان کرد: حرمت اموات مؤمنین شامل روح و جسم می شود؛ چرا که جسم حامل روح است و با آن عمل صالح انجام شده است و نشان بارز آن، آداب مخصوص اموات از قبیل تکریم اموات در قالب تغسیل، کفن ، نماز، تشییع و دفن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت آرامستان دارالسلام در جهت اهداف فرهنگی استفاده شود

از ظرفیت آرامستان دارالسلام در جهت اهداف فرهنگی استفاده شود