مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-19اجتماعي

پایش پرندگان مهاجر سد گلمندره گرمه انجام شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه گفت: با توجه به شروع فصل سرما و مهاجرت پرندگان، گشت و پایش مشترک از سوی کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست، - عبدالرحمن زحمتی، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به شروع فصل سرما و مهاجرت پرندگان، گشت و پایش مشترک از سوی کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست، شبکه دامپزشکی و جهاد کشاورزی، در سد گلمندره و آبگیرهای طبیعی شهرستان گرمه انجام شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این بازدید، پیشگیری از شیوع گسترده بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سطح حیات وحش و پرندگان آبزی بومی و مهاجر در این شهرستان و استان است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه افزود: تا زمانی که پرندگان مهاجر در این شهرستان حضور دارند، این پایش ها ادامه داشته و به طور مداوم کارشناسان، حیات وحش منطقه را رصد کرده تا در صورت مشاهده بیماری اقدامات لازم را انجام دهند و خوشبختانه تاکنون هیچ گونه تلفات و موارد مشکوکی در این خصوص مشاهده و گزارش نشده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می شود، در صورت مشاهده هر گونه تلفات مشکوک پرندگان وحشی از دست زدن به لاشه حیوان خودداری و موضوع رو بلافاصله از طریق سامانه 1540 یا با شماره 32507312 به اداره محیط زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش پرندگان مهاجر سد گلمندره گرمه انجام شد

پایش پرندگان مهاجر سد گلمندره گرمه انجام شد