مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-06سياسي

فعالیت 311 آموزشگاه آزاد مهارت آموزی در استان قزوین


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین از فعالیت 311 آموزشگاه آزاد مهارت آموزی در سطح این استان خبر داد و گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری نیز 17 آموزشگاه جدید بخش آزاد افتتاح شده است.

- علی طاهرخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص اقدامات کمی و کیفی سازمان فنی و حرفه ای استان قزوین در حوزه مهارت آموزی بیان کرد: سیاست ما به تبع راهبرد، سیاست و استراتژی سازمان فنی و حرفه ای کشور، گسترش کارگاه های آموزشی بخش دولتی نیست بلکه تلاش داریم تا با حمایت از بخش خصوصی، شاهد توسعه و ارتقاء کمی و کیفی آموزشگاه ها باشیم و در این راستا نقش نظارتی داریم.

وی افزود: بر این اساس امسال در مراکز دولتی گسترش کمی نداشتیم اما تلاش داشتیم تا کیفیت آموزش ها را با تجهیز تجهیزات و ارتقاء مهارت مربیان به وضعیت مطلوب نزدیک تر کنیم.

  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین تصریح کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری 17 آموزشگاه جدید بخش آزاد در سطح استان افتتاح شده است که تعدادی از این مراکز در خوشه صنعت بوده و بخش عمده آن در خوشه خدمات هستند.

این مسوول عنوان کرد: بخش خصوصی نزدیک به 15 میلیارد تومان تجهیزات و امکانات به 17 آموزشگاه آزاد تازه افتتاح شده، تزریق کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 311 آموزشگاه آزاد مهارت آموزی در استان قزوین

فعالیت 311 آموزشگاه آزاد مهارت آموزی در استان قزوین