مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-05بين الملل

کودکان غزه مجبور به نوشیدن آب شور دریا شده اند


حملات رژیم صهیونیستی به مخازن آب و شبکه فاضلاب در مناطق مختلف غزه کار را به جایی رسانده است که مردم مجبور به استفاده از آب شور دریا برای آشامیدن شده اند و سیلی از پساب آب های آلوده در خیلی از مناطق به راه افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، رویترز نوشت: سیندی مک کین، مدیر برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد زنگ خطر را در مورد وضعیت انسانی در نوار غزه به صدا درآورد و خواستار ارائه سریع کمک های بشردوستانه لازم به نوار غزه با ادامه تجاوزات اسراییل شد.

مک کین ضمن تاکید بر لزوم دسترسی ایمن و گسترده مردم غزه به کمک های بشردوستانه گفت: ذخایر حیاتی مواد غذایی در غزه تا سطوح خطرناکی به پایین رسیده است.

وی امروز یکشنبه از گذرگاه مرزی رفح در مرز نوار غزه با مصر گفت: کمک های ورودی برای رفع نیازهای رو به افزایش کافی نیست.

در همین راستا، کمیته اضطراری شهرداری غزه نیز هشدار داد که به دلیل اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن شبکه فاضلاب بخش های زیادی از شهر بخصوص در محله الزیتون در نزدیکی مسجد علی و در منطقه النفق صحنه به راه افتادن سیلی از فاضلاب شهری شدند.

در چهارمین هفته تجاوزات رژیم صهیونیستی در سایه، قطعی برق، کاهش سوخت و آسیب رسیدن به بسیاری از تاسیسات حیاتی غزه از جمله مخازن آب و فاضلاب این منطقه با بحران بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان غزه مجبور به نوشیدن آب شور دریا شده اند

کودکان غزه مجبور به نوشیدن آب شور دریا شده اند