مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 09:202023-10-27اقتصادي

29 مرکز توان بخشی در آذربایجان غربی فعالیت دارند


مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: 29 مرکز توان بخشی در سطح استان داریم که 1840 معلول و سالمند در این مراکز نگهداری می شوند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: 29 مرکز توان بخشی در سطح استان داریم که 1840 معلول و سالمند در این مراکز نگهداری می شوند.

پروین محمدپوری در گفت و گو با ایسنا با بیان این که در آذربایجان غربی دو مرکز نگهداری از دختران بالای 14 سال کم توان ذهنی در میاندوآب و خوی وجود دارد، تصریح کرد: با راه اندازی فاز دوم این مرکز، ظرفیت آن از 60 به 100 افزایش یافته و افزایش یارانه شامل حال آن می شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به نقش خیرین و مردم در توسعه و خدمات رسانی این مرکز، اظهار کرد: در سفر سال گذشته استاندار به میاندوآب نیز یک میلیارد تومان اعتبار عمرانی در اختیار این مرکز قرار گرفت و کمک بلاعوض نیز به آنها اعطا شده است.

محمدپوری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم خدمات بی شماری به بهزیستی و حمایت از محرومان انجام داده است، افزود: در دو سال گذشته 450 برابر مشارکت های مردمی در استان افزایش پیدا کرده و اعتبارات بی نظیری نیز از بنیاد مستضعفان برای مراکز دریافت شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 مرکز توان بخشی در آذربایجان غربی فعالیت دارند

29 مرکز توان بخشی در آذربایجان غربی فعالیت دارند