مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-28حوادث

انهدام باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی سراوان


فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رضا شجاعی در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مناطق مرزی شهرستان سراوان مطلع شدند و با اجرای عملیاتی برنامه ریزی شده و هدفمند، موفق شدند این باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر را منهدم و بیش از نیم تن انواع مواد مخدر را کشف کنند.

وی افزود: بعد از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاور مردان هنگ مرزی سراوان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین گیر کردن قاچاقچیان شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند به وسیله چند دستگاه موتورسکلیت محموله مواد افیونی را به عمق کشور انتقال دهند زمانی که در کمین مرزداران گرفتار شدند اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند که با توجه به موضع گیری من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی سراوان

انهدام باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی سراوان