مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:212023-11-04فرهنگي

شهروندان فریب تبلیغات دروغین فروش بلیط کنسرت را نخورند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ حسن ابوالحسینی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان شیوه جدید کلاهبرداری را تشریح و اظهار کرد: شهروندان برای خرید بلیط کنسرت فقط از سایت های رسمی اعلام شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام نمایند و به هیچ وجه از سایت دیوار، شیپور و یا سایت های واسط، خرید نکنند.

رییس پلیس فتا استان یزد با اشاره به حجم بالای فروش بلیط در فضای مجازی تاکید کرد: در فضای مجازی، شاهد انتشار و تبلیغ فروش بلیط درسایت دیوار و کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی هستیم که این امر علاوه بر ایجاد بازار سیاه، روشی مطمئن برای خرید بلیط نبوده و احتمال اینکه این تبلیغ از سوی مجرمان سایبری برای سوءاستفاده از شهروندان باشد بسیار زیاد است.

سرهنگ ابوالحسینی خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با درج آگهی های فریبنده در سایت دیوار یا شبکه های اجتماعی، اعتماد قربانیان را جلب کرده و پس از دریافت وجه، اقدام به فروش بلیط تقلبی کرده و پس ازآن پاسخگو نمی باشند وخریداران بلیط، موقعی که برای ورود به سالن کنسرت مراجعه می کنند، تازه متوجه تقلبی بودن بلیط خود می شوند.

وی تصریح کرد: کلاهبرداران در ترفند دیگری ممکن است قربانیان را به صفحات جعلی جهت واریز وجه بلیط هدایت کرده و سپس مبادرت به خالی کردن حساب بانکی آن ها کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان فریب تبلیغات دروغین فروش بلیط کنسرت را نخورند

شهروندان فریب تبلیغات دروغین فروش بلیط کنسرت را نخورند