مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 06:002023-11-05ورزشي

بازگشت آزادی به دهه 60


در حالی ورزشگاه آزادی برای خلاص شدن از بازی های استقلال و پرسپولیس و ورود به فاز بازسازی کامل دست و پا می زند، با محرومیت سپاهان، بار سنگین دیگری روی دوش این ورزشگاه خسته قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به علت محرومیت سپاهان از میزبانی در اصفهان با دستور کمیته انضباطی AFC، طلایی پوشان هم به نساجی پیوستند که بازی های آسیایی خود را باید در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

در نتیجه این اتفاق، قرار است در یک اتفاق کم سابقه نساجی و سپاهان در یک روز و به فاصله چند ساعت در ورزشگاه آزادی بازی خواهند کرد.

این اتفاق مشابه دیدارهای استقلال و پرسپولیس در دهه 60 و 70 است که دو تیم در فاصله چند ساعت و در یک روز با رقبای خود دیدار می کردند اما با این تفاوت که آن زمان آزادی چمن درست و حسابی نداشت و عملا دو تیم روی زمین خاکی بازی می کردند.

حالا بعد از چند دهه دوباره قرار است آزادی در شرایطی که به سخت تاب بازی های استقلال و پرسپولیس را در لیگ برتر آورده و هر هفته، مسئولان ورزشگاه از فشار بالای بازی ها گلایه دارند، میزبان بازی دو تیم نساجی و سپاهان برابر رقبای ازبک باشد که چه روی سازه ورزشگاه و چه به چمن ورزشگاه آزادی فشار می آورد.

نساجی - نوبهار در کارگران، سپاهان - آلمالیق در پیکان شهر دوشنبه، دو دیدار سنگین به فاصله چهار ساعت در ورزشگاه آزادی برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آزادی به دهه 60

بازگشت آزادی به دهه 60