مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-21فرهنگي

«ماهی و برکه » به پرده نقره ای سینما رسید


فیلم سینمایی « ماهی و برکه» با حضور عوامل این فیلم در اقلید اکران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، از اولین ساخته سینمایی علی براتی با نام ماهی و برکه با موضوع کودک و نوجوان که در شهرستان اقلید ساخته شده بود، رونمایی شد.

نویسنده و کارگردان این فیلم در مراسم اکران خصوصی گفت: ماهی و برکه پس از حضور در جشنواره های مختلف خارجی از جمله KIDS FIRST  ایالات متحده که از معتبر ترین جشنواره های حوزه کودک و نوجوان می باشد و منتخب این جشنواره نیز شده، اکنون در شهرستان آباده اکران شد و در ادامه در دیگر شهر های کشور اکران خواهد شد.

براتی در ادامه افزود: در ساخت این فیلم عوامل حرفه ای سینمای ایران، چه در جلوی دوربین و چه در پشت دوربین مشغول به کار بوده اند که از زحمات همه عزیزان تشکر میکنم.

علی براتی در پایان گفت:  فیلم دوم بنده با نام قاموس که در ژانر وحشت جلوی دوربین رفته نیز آماده اکران است و به زودی پیش تولید فیلم جدید را شروع خواهم کرد.

  ماهی و برکه، فیلمی مبتنی بر زیست بوم فرهنگی هنری استان فارس رییس حوزه هنری استان فارس پس از اکران فیلم ماهی و برکه گفت: عنصر اعتماد به نفس، خودباوری و همچنین نکات متعددی از باب توجه به جامعه نخبگان به خوبی در این فیلم به نمایش گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ماهی و برکه » به پرده نقره ای سینما رسید

«ماهی و برکه » به پرده نقره ای سینما رسید