مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-11ورزشي

اعلام آرای انضباطی فدراسیون فوتبال/ محرومیت مربیان سایپا و نفت مسجدسلیمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون، درباره تخلف انتسابی مهدی حسینی نسب، سرمربی تیم سایپا مبنی بر نشر اکاذیت، - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص سه تیم صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون، درباره تخلف انتسابی مهدی حسینی نسب، سرمربی تیم سایپا مبنی بر نشر اکاذیت، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماتده 94 این مقررات، حسینی نسب به یک جلسه محرومیت به مدت 6 ماه تعلیق شد و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رای صادره در بخش محرومیت قابل اجرا و قطعی بوده و در بخش جریمه نقدی غیر قابل اجرا و قابل تجدید نظر ظرف مهلت 7 روز پس از ابلاغ است.

ضمنا با صدور این رای، دستور موقت وی بلااثر می شود.

*دیدار تیم های دریا بابل و خیبر خرم آباد از سری رقابت های لیگ دسته اول برگزار و از سوی حمیدرضا طاهرخانی، بازیکن تیم خیبر خرم آباد تخلفاتی منعکس شد.

از آنجاییکه تخلف حادث شده عدم رعایت ماده 71 مقرارت انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه درخور صدور قرار دستور موقت است.

به استنادماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبرده از همراهی تیم خود در مسابقات محروم است و باید دفاعیات خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آرای انضباطی فدراسیون فوتبال/ محرومیت مربیان سایپا و نفت مسجدسلیمان

اعلام آرای انضباطی فدراسیون فوتبال/ محرومیت مربیان سایپا و نفت مسجدسلیمان