مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-15پزشكي

پوشش 75 درصدی 4 داروی پرمصرف دیابتی ها


معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه 4 قلم داروی پرمصرف بیماران دیابتی، تا 75 درصد با حمایت بیمه ارائه می شود، گفت: دیابت، از یک سال پیش تحت پوشش صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج قرار گرفته است.

- ایسنا/مازندران معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه 4 قلم داروی پرمصرف بیماران دیابتی، تا 75 درصد با حمایت بیمه ارائه می شود، گفت: دیابت، از یک سال پیش تحت پوشش صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی رضایی اظهار کرد: در هفته دیابت 4 قلم داروی جدید بیماران دیابتی که تاکنون هیچ پوشش بیمه ای نداشت، از این پس با پوشش بیمه ارائه می شود.

علاوه بر آن خدمات توانبخشی، لیزر درمانی، اندازه گیری قندخون و تجهیزاتی از جمله نوار قندخون و سوزن سنجش قندخون هم شامل بسته بیمه ای است.

وی افزود: داروی داپاگلیفلوزین، در دو دوز 5 و 10 میلی گرمی و داروی ترکیبی داپاگلیفلوزین و متفورمین در دو دوز 750 و 1000 میلی گرمی هم با پوشش 75 درصدی به بیماران دیابتی ارائه می شود.

نوار قندخون هم به تعداد معین تحت پوشش بیمه به بیماران داده می شود و در 6 ماه نخست امسال هزار و 100 میلیارد تومان هزینه برای این بیماران پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 75 درصدی 4 داروی پرمصرف دیابتی ها

پوشش 75 درصدی 4 داروی پرمصرف دیابتی ها