مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-04اجتماعي

آموزش و پرورش: بارگذاری فایل نماز خواندن توسط دانش آموزان داوطلبانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در روز های اخیر خبری از سوی اصغر باقرزاده؛ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام و از همه مدیران مدارس درخواست شد، - وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند در صورت تمایل می توانند فایل صوتی نماز خواندن خود را بارگذاری کنند تا به آنها بگوییم قرائتشان صحیح است یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در روز های اخیر خبری از سوی اصغر باقرزاده؛ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام و از همه مدیران مدارس درخواست شد، تمام دانش آموزان یک فایل صحیح خوانی نماز از خود، در سامانه my.

medu.

ir بارگذاری کنند تا داوری توسط نمازیاران انجام شود.

در همین ارتباط میکاییل باقری؛ مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به تسنیم گفت: قابلیتی را در سامانه جامع پرورشی مهیا کردیم تا دانش آموزان علاقه مند بدانند نمازی که قرائت می کنند صحیح است یا خیر.

وی افزود: دانش آموزان علاقه مند می توانند فایل صوتی نماز خواندن خود را در این سامانه بارگذاری کنند و کارشناسان ما آمادگی دارند، نحوه قرائت نماز آن ها را بررسی و بازخورد دهند.

باقری ادامه داد: هر دانش آموزی که تمایل دارد، فایل صوتی خود را بارگذاری کند و این امکان از اول دبستان فراهم است، اما انتظار این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش: بارگذاری فایل نماز خواندن توسط دانش آموزان داوطلبانه است

آموزش و پرورش: بارگذاری فایل نماز خواندن توسط دانش آموزان داوطلبانه است