مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-13سياسي

حضور فرمانده سپاه استان سمنان در مناطق سیل زده کالپوش+ عکس


فرمانده سپاه استان سمنان با حضور در مناطق سیل زده کالپوش، آخرین شرایط امدادرسانی به مردم را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کالپوش، در پی بارندگی های شدید در چند روز اخیر که منجر به وقوع سیل و آب گرفتگی منازل و معابر در بخش کالپوش شهرستان میامی شد، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز با حضور در مناطق سیل زده، آخرین شرایط امدادرسانی به مردم را بررسی کرد.

وی به منظور بازدید از مناطق سیل زده و پیگیری و رفع مشکلات موجود، در رأس هیأتی متشکل از فرمانده سپاه ناحیه میامی، رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، فرماندار شهرستان میامی و مدیران اجرایی به بخش کالپوش سفر کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان در این بازدید، ضمن گفت وگو با مردم سیل زده و در جریان مشکلات موجود قرار گرفتن، از نزدیک بر روند خدمت رسانی به مردم نظارت کرد.

شوقانی در این بازدید، با اشاره به حضور بسیج و سپاه از ساعات اولیه آغاز سیل در کنار مردم بخش کالپوش گفت: سپاه و بسیج از همه امکانات و ظرفیت ها برای کمک به مردم سیل زده استفاده خواهند کرد.

شوقانی در این بازدید با تقدیر از حضور گروه های جهادی بسیج سازندگی در منطقه جهت خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: اصلی ترین مأموریت سپاه و بسیج، خدمت رسانی به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فرمانده سپاه استان سمنان در مناطق سیل زده کالپوش+ عکس

حضور فرمانده سپاه استان سمنان در مناطق سیل زده کالپوش+ عکس