مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-23اقتصادي

تبریز- مرند- بازرگان آزاد راه آسیایی را تکمیل می کند


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: آزادراه تبریز-مرند – بازرگان به عنوان بخش مهمی از کریدور بین المللی شرقی-غربی کشور در تسهیل مبادلات تجاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حیدر فتح زاده صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت پروژه آزادراه تبریز- مرند- بازرگان پرداخت و  اظهار کرد: طول کل مسیر آزادراه تبریز- مرند- بازرگان 280 کیلومتر بوده و در حال حاضر قطعه تبریز - صوفیان به طول 30 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 78 درصد در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه جهت اتمام این قطعه مبلغ یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز خواهد بود، افزود: اعتبار هزینه شده تاکنون بالغ بر یک هزار و 428 میلیارد تومان است.

نقش آزادراه تبریز – مرند – بازرگان در توسعه تجاری منطقه  فتح زاده تصریح کرد: آزاد راه تبریز – مرند – بازرگان به عنوان یکی از راه های ارتباطی ایران با کشورهای همسایه شمالی، حوزه قفقاز و همچنین دروازه اروپا از طریق کشور ترکیه محسوب می شود.

  وی افزود: این پروژه امکان ارتباط کشور با کریدورهای بین المللی را هموار کرده و با ترانزیت ایمن و سریع و کاهش زمان سفر بین کشورهای همسایه و اروپا در گسترش صادرات و واردات و توسعه اقتصادی از طریق سرمایه گذاری در منطقه موثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز- مرند- بازرگان آزاد راه آسیایی را تکمیل می کند

تبریز- مرند- بازرگان آزاد راه آسیایی را تکمیل می کند