مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-29سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور سلایق مختلف رقم می خورد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ائمه جمعه استان در خرمدشت گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور سلایق مختلف رقم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در نشست ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه خرمدشت برگزار شد، اظهار کرد: اصلی ترین موضوع جهانی امروز، موضوع غزه و مقاومت اسلامی و این شرایطی است که یهودی های خشن در حال اعمال آن هستند، هر کدام از ما در شهرهایمان باید دور هم جمع شویم و فکری به حال این موضوع کنیم ببینیم آیا می شود تدبیری اندیشید که فایده ای برای مسئله غزه داشته باشد.

وی ادامه داد: ارتباط این موضوع با نماز جمعه خیلی جدی است، در نماز جمعه توصیه به این شده که در رکعت اول سوره جمعه و در رکعت دوم سوره منافقون قرائت شود، سوره جمعه 11 آیه دارد که 4 آیه از آن به یهود پرداخته است، در آیه 5 این سوره دشمن بیرونی ما با یک ویژگی هایی تشریح شده است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خداوند در آیه 5 سوره جمعه می فرماید مَثَلُ الَّذِینَ حُمِّلُوا التَّوْرَاهَ ثُمَّ لَمْ یَحْمِلُوهَا کَمَثَلِ الْحِمَارِ یَحْمِلُ أَسْفَارًا بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِینَ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ ، یعنی (مثل کسانی که عمل به تورات بر آنان بار شد و بدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور سلایق مختلف رقم می خورد

مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور سلایق مختلف رقم می خورد