مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-08بين الملل

ترودو خواستار توقف بشردوستانه درگیری ها در غزه شد


جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا روز چهارشنبه خواستار وقفه بشردوستانه درگیری ها میان حماس و رژیم صهیونسیتی جهت ایجاد فرصتی برای آزادی اسراء و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه شد.

- جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا روز چهارشنبه خواستار وقفه بشردوستانه درگیری ها میان حماس و رژیم صهیونسیتی جهت ایجاد فرصتی برای آزادی اسراء و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترودو به خبرنگاران گفت: لازم نیست وقایع وحشتناک (در غزه) را برایتان توصیف کنم.

به همین دلایل است که ما خواستار توقف حائز اهمیت درگیری ها جهت ارائه فرصت برای آزادی اسراء یهودی و خارج کردن اتباع خارجی از غزه هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد که این توقف در درگیری ها همچنین فرصتی برای ارسال کمک های واقعی و ملموس جهت رسیدگی به بحران بشردوستانه در غزه فراهم خواهد کرد.

درگیری ها در غزه در پی عملیات غافلگیرانه و گسترده طوفان الاقصی توسط حماس علیه مواضع رژیم صهیونیستی در 7 اکتبر (15 مهر) آغاز شد.

به گفته مقاومت فلسطین، این حمله در پی تعدی به حریم مسجدالاقصی و خشونت فزاینده شهرک نشینان صهیونیست علیه مردم فلسطین انجام گرفت.

از آن پس، رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف بمباران های متعدد خود قرار داده و با قطع آب، برق و گاز این منطقه، آن را در محاصره انسانی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترودو خواستار توقف بشردوستانه درگیری ها در غزه شد

ترودو خواستار توقف بشردوستانه درگیری ها در غزه شد