مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-19اقتصادي

سومین جشنواره ملی شکرستان برگزار می شود


سومین جشنواره ملی شکرستان از یکم تا سوم آذر 1402 در واحد کشت و صنعت نیشکر دهخدا با مشارکت جوامع محلی پیرامونی نیشکر برگزار می شود.

- ایسنا/خوزستان سومین جشنواره ملی شکرستان از یکم تا سوم آذر 1402 در واحد کشت و صنعت نیشکر دهخدا با مشارکت جوامع محلی پیرامونی نیشکر برگزار می شود.

آشنایی با دستاوردهای صنعت نیشکر در حوزه های صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و گردشگری، توانمندسازی جوامع محلی در راستای مسئولیت های اجتماعی، افزایش میزان مشارکت مردمی، فراهم کردن فرصت فرهنگی، هنری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از اهداف برگزاری این رویداد ملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره دارای سه بخش نمایشگاهی، رقابتی و جنبی است که در بخش نمایشگاهی بیش از 40 غرفه در حوزه صنایع دستی، تولیدات بومی و غذاهای محلی برپا می شود.

جشنواره های شهد رسانه، قاب سبز، بوم سبز و کنگره ادبی شکرستان، بخش های رقابتی این رویداد فرهنگی هستند که پس از ارزیابی و داوری آثار توسط هیئت داوران، از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

گشت های دانشجویی و دانش آموزی، گشت تفریحی مزارع نیشکر و بخش صنعت، گشت دوچرخه سواری، مسابقات ورزشی و تفریحی، نمایشگاه نقاشی و عکاسی، قصه گویی و مسابقات ورزشی از بخش های جنبی سومین جشنواره ملی شکرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره ملی شکرستان برگزار می شود

سومین جشنواره ملی شکرستان برگزار می شود