مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-06اجتماعي

لزوم تنویر افکار عمومی جهت عدم استفاده از آب های نامتعارف در آبیاری اراضی کشاورزی


مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی بر لزوم تنویر افکار عمومی به منظور عدم استفاده از آب های نامتعارف در آبیاری اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی بر لزوم تنویر افکار عمومی به منظور عدم استفاده از آب های نامتعارف در آبیاری اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: استفاده از آب های نامتعارف برای آبیاری کشاورزی در کنار مخاطرات بهداشتی، آلودگی خاک و آب های زیرزمینی را به همراه دارد، چالشی که یک روی سکه آن معیشت کشاورزان و روی دیگرش سلامت مردم و محیط زیست است.

شهنام اشتری در جلسه کارگروه مخاطرات زیست محیطی استان، بر لزوم تنویر افکار عمومی در بحث عدم استفاده از آب های نامتعارف در آبیاری اراضی کشاورزی و استفاده از پتانسیل صدا و سیما و سایر رسانه های موجود در امر آموزش عمومی به ویژه کشاورزان توسط سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کرد.

وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان بازرسی میدانی و کارشناسی را از مزارع انجام داده و اسامی افراد متخلف در استفاده از آب های نامتعارف و آلوده را جهت اقدام لازم به کارگروه مخاطرات ارائه کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بر پیگیری و اقدام قانونی لازم جهت نظارت و کنترل آلودگی منابع آلاینده در مبدا از قبیل مراکز تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی از طریق ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تنویر افکار عمومی جهت عدم استفاده از آب های نامتعارف در آبیاری اراضی کشاورزی

لزوم تنویر افکار عمومی جهت عدم استفاده از آب های نامتعارف در آبیاری اراضی کشاورزی