مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-23فرهنگي

پیام هایی برای درگذشت محمد غلامرضایی


رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و مدیرعامل مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب در پیام هایی جداگانه درگذشت محمد غلامرضایی، پژوهشگر و استاد زبان و ادبیات فارسی را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حداد عادل، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در پی درگذشت محمد غلامرضایی، در پیامی نوشته است: خبر درگذشت استاد پیشکسوت زبان و ادبیات فارسی دانشگاه، دکتر محمد غلامرضایی، موجب تألّم و تأثّر شد.

فرهنگستان زبان و ادب فارسی درگذشت این استاد و پژوهشگر باریک بین نظم و نثر فارسی را به همکاران ایشان در بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی، شاگردان و دوستداران او، و به ویژه به بازماندگان محترمشان تسلیت می گوید و از پروردگار مهربان برای آن استاد فقید آمرزش و آرامش روان طلب می کند.

در پیام اکبر ایرانی، مدیرعامل موسسه پژوهشی میراث مکتوب نیز می خوانیم: درگذشت دکتر محمد غلامرضایی را به جامعه ادبی کشور، خانواده داغدار و گروه ادبیات دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی تسلیت می گویم.

ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه یزد (از 1371 تا 1378) و پس از آن عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، از استادان خوش نامی بود که دانشجویانش همیشه از او به نیکی یاد می کردند و از درس او بهره ها برمی گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هایی برای درگذشت محمد غلامرضایی

پیام هایی برای درگذشت محمد غلامرضایی