مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-15اقتصادي

اولین دوره آموزشی ملی کارورزی بدو استخدام در گرگان پایان یافت


اولین دوره آموزشی ملی کارورزی نیروهایی جدید الاستخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در گرگان به کار خود پایان داد.

- ایسنا/گلستان اولین دوره آموزشی ملی کارورزی نیروهایی جدید الاستخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در گرگان به کار خود پایان داد.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بعدازظهر چهارشنبه 24 آبان 1402 در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی ملی کارورزی نیروهایی جدیدالاستخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با گستره 34 مرکز تحقیقات استانی و 21 مؤسسه تحقیقات ملی در سراسر کشور در همه حوزه های تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی فعالیت دارد.

ماشاءالله خشنود، احیا و تأمین منابع انسانی را مهمترین رکن و موتور محرکه تحقیقات و ترویج کشاورزی دانست و ادامه داد: تمام تلاش ما در 2 سال گذشته در این راستا بوده که بتوانیم منابع انسانی مورد نیاز را از طریق مراجع قانونی کشور تأمین کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در سال 1401 در نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 300 نفر از جوانان کشور برای خدمت در سازمان تحقیقات، مؤسسات و مراکز تابعه پذیرفته شدند، افزود: از این تعداد 275 نفر مشغول به کار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره آموزشی ملی کارورزی بدو استخدام در گرگان پایان یافت

اولین دوره آموزشی ملی کارورزی بدو استخدام در گرگان پایان یافت