مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:012023-11-19سياسي

سردار تنگسیری: جز خدا از هیچ چیز واهمه نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری پیش از ظهر یکشنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان مسلمین گفت: جامعه اسلامی نباید هیچگاه در مقابل دشمنان اسلام سکوت کند و باید همگان در کنار یکدیگر ایستاده و برای مقابله با دشمنان اسلام و مسلمانان تلاش کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: دشمنان بدانند در راه مقابله با آنان تنها اتکا و ایمان ما به خدا است و به جز خداوند از هیچ شخص یا چیزی واهمه نداریم البته خداوند در راه مقابله با دشمنان نسبت به امتحان مسلمانان اقدام می کند زیرا بشارت در انتظار مومنان است.

  دریادار  تنگسیری افزود: برای پیروزی انقلاب و اعتلای جمهوری اسلامی ایران  بیش از 300  نفراز  مسئولین در کنار سایر شهدا به شهادت رسیده اند.

فرمانده ندسا با بیان این که پرستاران نقش ویژه ای در بهبود سلامت اجتماعی داشته و در زمان کرونا شاهد بودیم، عنوان کرد: زمانی که هیچ کس حاضر به فعالیت اجتماعی نبودند اما پرستاران همواره  در صحنه حضور داشته و گاهی چندین روز خانواده های خود را نمی دیدند چون در حال ارائه خدمات به عامه مردم بودند.

   وی در پایان افزود: شهدایی که در مسیر انقلاب در زمان جنگ تحمیلی یا دوران کرونا به شهادت رسیده اند  همواره در پیشگاه خداوند نعمت طلب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: جز خدا از هیچ چیز واهمه نداریم

سردار تنگسیری: جز خدا از هیچ چیز واهمه نداریم