مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-01سياسي

سیاست های قوه قضاییه در برنامه هفتم، به سوی صلح یاری و سازش در جامعه است


رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: سیاست های قوه قضاییه در برنامه هفتم توسعه کشور، به سوی صلح یاری و سازش در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین صادقی صبح امروز در جمع سران طوایف و اعضای شورای تامین شهرستان کهنوج با اشاره برنامه ها و سیاست های این قوه در برنامه هفتم توسعه، افزود: سیاست های قوه قضاییه در برنامه هفتم توسعه کشور، استفاده از ظرفیت های مردمی در حل اختلافات مردم و حرکت به سمت صلح در جامعه است.

وی تصریح کرد: مسیر صلح و سازش بسیار ارزشمند است و هیچ چیزی به اندازه صلح و آشتی دادن انسان ها در پیشگاه خداوند متعال والا و باارزش نیست.

معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه تصریح کرد: هر کسی در جهت صلح و سازش قدم بر می دارد، جایش در بین سعادتمندان است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی، نقش سران طوایف را در زمینه تحقق صلح و امنیت اجتماعی در جامعه موثر دانست و افزود: شما آبروی تان را صرف کارهای خداپسندانه کرده اید که اجر اخروی و دنیوی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در رفع مشکلات در جامعه اظهارداشت: حضور مردم در همه عرصه های انقلاب اسلامی یکی از درس های مهمی است که امام خمینی( ره) پیش از پیروزی انقلاب به ما یاد داد و این عامل مهمی بود که پیروزی شکوهمند انقلاب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های قوه قضاییه در برنامه هفتم، به سوی صلح یاری و سازش در جامعه است

سیاست های قوه قضاییه در برنامه هفتم، به سوی صلح یاری و سازش در جامعه است