مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 22:402023-10-23اجتماعي

برنامه ریزی برای راه اندازی بازارچه تولیدات دانش آموزی در خان زنیان


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه ارژن و تولیدات هنرستان های این منطقه بر ضرورت برنامه ریزی برای راه اندازی بازارچه تولیدات دانش آموزی در خان زنیان تأکید کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه ارژن و تولیدات هنرستان های این منطقه بر ضرورت برنامه ریزی برای راه اندازی بازارچه تولیدات دانش آموزی در خان زنیان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدخلیل عسکری امروز، اول آبان ماه در نشست جمع بندی مصوبات سفر یک روزه اش به منطقه ارژن برخی از این مصوبات را برشمرد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ارژن و عبور کاروان های راهیان نور و همچنین تولیدات هنرستان ها برنامه ریزی جهت راه اندازی بازارچه تولیدات دانش آموزی در خان زنیان صورت گیرد.

وی با اشاره به بازدید از مدرسه شهید امین آرایش روستای زاخرد و آسیب دیدگی این مدرسه بر اثر زلزله گفت: با استقرار 5 دستگاه کانکس فعالیت مدرسه فعلاً به صورت موقت ادامه خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: با توجه به برودت هوا و ضرورت برپایی نماز در مدارس ارژن، مدارس این منطقه به دستگاه آبگرمکن برای تهیه آب گرم مجهز می شود.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از درخواست های معلمان اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جاری، جذب معلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای راه اندازی بازارچه تولیدات دانش آموزی در خان زنیان

برنامه ریزی برای راه اندازی بازارچه تولیدات دانش آموزی در خان زنیان